RegulaminDrukuj


Regulamin

 

Regulamin korzystania z serwisu www.nagietki.pl

 

§1

Postanowienia ogólne

 

1 Serwis www.nagietki.pl jest sklepem internetowym  stanowiącym własność Haliny Wróżek Wrońskiej (dalej Właściciel)  prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą: Farma Ziołowa „Nagietek” z siedzibą w Gorlicach, przy ul. Krakowska 41; 38-300 Gorlicee-mail:biuro@farma-nagietek.pl; tel.606656370

2. Umowa sprzedaży zawierana pomiędzy Zamawiającym ( dalej Klient) a Sklepem dotyczy sprzedaży środków/produktów dopuszczonych do obrotu na terytorium Polski, posiadających odpowiednie atesty i zezwolenia, wymagane przepisami prawa oraz nabytymi od uprawnionych podmiotów zgodnie z obowiązującymi przepisami w Polsce.

3. Podstawą do realizacji zakupów w serwisie www.nagietki.pl jest prawo polskie i unijne, w tym: ustawa z dnia 18 lipca 2012 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002, nr 144, poz. 1204).

4.Sklep zapewnia, że oferowane produkty pochodzą wyłącznie od producentów posiadających wymagane pozwolenia, certyfikaty i atesty dopuszczające je do obrotu towarowego oraz że są one w 100% oryginalne.

5. Sklep zapewnia , że oferowane produkty przechowywane są zgodnie z wszelkimi wymogami gwarantującymi zachowanie wymagań jakościowych.

6. Sklep dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia i opisy produktów prezentowane na stronie internetowej www.nagietki.pl odpowiadały produktom dostępnym w sprzedaży, mogą się one jednak od siebie różnić. Zdjęcia i opisy do oferowanych produktów służą celom informacyjnym. Opisy produktów, w szczególności ich właściwości, wielkości opakowania i działanie pochodzą od producentów lub importerów. Klient powinien zapoznać się z informacjami zawartymi na opakowaniu. W razie wątpliwości może skontaktować się z przedstawicielem Sklepu za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: biuro@farma-nagietek.pl. Czas oczekiwania na odpowiedź wynosi nie dłużej niż jeden dzień roboczy.

7. Jeśli Klient ma wątpliwości, czy wybrany przez niego produkt jest dokładnie tym, który zamierzał kupić lub który będzie najbardziej odpowiadał jego potrzebom i wymaganiom, może zadzwonić do Sklepu, zanim dokona zakupu. Uprawnieni pracownicy Sklepu doradzą Klientowi, czy jego wybór jest słuszny. Sklep dołoży wszelkich starań, aby Klient był zadowolony zarówno z zakupionego produktu, jak i z samych zakupów. Sklep odpowiada na pytania Klientów w godzinach 8-20 w dni powszednie.

8. Materiały znajdujące się na stronach internetowych www.nagietki.pl lub www.farma-nagietek.pl mają charakter wyłącznie informacyjny. Opisy produktów, a zwłaszcza ich właściwości, wielkości opakowania i działanie pochodzą od producentów lub podmiotów odpowiedzialnych.

9. Ceny wszystkich prezentowanych produktów w ofercie Sklepu są cenami detalicznymi brutto (zawierają podatek VAT) wyrażonymi w złotych polskich. Zamieszczona oferta wraz z podanymi cenami obowiązuje do czasu jej odwołania. Oferta wraz z cenami ma charakter wiążący w chwili realizacji zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany ceny. Do każdego zamówienia dołączana jest specyfikacja zamówienia. Faktura VAT może być dostarczana drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej podany przez Klienta, chyba, że Klient zaznaczy wyraźnie, że faktura VAT powinna być dostarczona w formie tradycyjnej. 

 

§2

Definicje

Sklep - sklep internetowy, dostępny pod domeną internetową www.nagietki.pl

Klient – Kupujący towar w serwisie internetowym, będący zarówno konsumentem jak i przedsiębiorcą.

Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawne niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową o której mowa w art. 22ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.


 

§3

Rejestracja

W celu rejestracji w Sklepie (założenia konta Klienta) należy wypełnić formularz rejestracyjny podając: imię i nazwisko, adres e-mail oraz hasło, zaakceptować niniejszy regulamin oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną oraz do realizacji zamówień Klienta.

Rejestracja w Sklepie jest nieodpłatna.

Po zarejestrowaniu się w Sklepie każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym.

W celu usunięcia konta Klienta ze Sklepu należy wysłać wiadomość elektroniczną z prośbą o usunięcie konta z adresu poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowanego w Sklepie.

 

§4

Zamówienia

Złożenie zamówienia możliwe jest przez 24 h na dobę po wyborze artykułów z oferty Sklepu znajdujących się na stronie www.nagietki.pl.

W celu złożenia zamówienia należy:

a) zalogować się do Sklepu internetowego lub skorzystać z możliwości złożenia zamówienia bez logowania,

b) wybrać produkt będący przedmiotem zamówienia a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”,

c) wybrać sposób dostawy,

d) wpisać dane odbiorcy zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa produktu, a także podać adres e-mail oraz numer telefonu do kontaktu w sprawie odbioru,

f) aby otrzymać fakturę VAT, należy założyć konto w Sklepie oraz poprawnie uzupełnić dane do faktury w panelu Klienta.

g) wybrać formę płatności;

h) kliknąć przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.

W przypadku płatności z góry – opłacić zamówienie w jeden z dostępnych sposobów płatności.

Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Sklepowi oferty zawarcia umowy sprzedaży (kupna) zamówionego produktu. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu, odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art.71 Kodeksu Cywilnego.

.

 

Po prawidłowym wypełnieniu i wysłaniu przez Klienta formularza zamówienia, na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w koncie Klienta lub wskazany w procesie składania zamówienia dla zakupów bez rejestracji zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania przez Sklep zamówienia złożonego przez Klienta. Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. W przypadku braku w magazynie zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, Sklep poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji wysyłając wiadomość na wskazany przez Klienta adres e-mail lub przekaże informację drogą telefoniczną na numer wskazany przez Klienta, w terminie wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

 

Czas realizacji zamówień:

a) w przypadku złożenia zamówienia płatnego za pobraniem (przy odbiorze) – rozpoczyna się następnego dnia po dniu potwierdzenia przez Sklep przyjęcia zamówienia do realizacji,

b) w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem – rozpoczyna się w ciągu 2-5 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym Sklepu za złożone zamówienie.

Sklep wysyła email na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w koncie Klienta lub wskazany w procesie składania zamówienia dla zakupów bez rejestracji: - po złożeniu zamówienia na www.nagietki.pl z informacją o zamówieniu z numerem zamówienia,

- z informacją o zaksięgowaniu wpłaty i przyjęciu do realizacji złożonego zamówienia,

- z informacją o zrealizowaniu zamówienia (potwierdzenie nadania przesyłki).

Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon VAT. Na życzenie Klienta wystawiane są faktury VAT.

 

§5

Koszty dostawy

Koszty dostawy pokrywa Klient i są one zgodne z obowiązującym cennikiem. Jeżeli jednak wartość zamówionych produktów przekroczy 300 zł i Klient wybierze jako formę zapłaty przelew bankowy lub e-przelew, koszty przesyłki nie są naliczane (nie dotyczy zamówień zagranicznych, gdzie koszty dostawy ustalane są indywidualnie). Zamówienia dostarczane są do Klienta przesyłką pocztową ekonomiczną lub priorytetową. Przy wyborze przesyłki „za pobraniem”, do wartości całego zamówienia doliczona zostanie kwota 12 zł (przesyłka pocztowa). Dla wszystkich przesyłek obowiązują limity wagowe: przesyłka pocztowa ekonomiczna do 2,00 kg, przesyłka pocztowa priorytetowa do 5,00 kg.

 

Koszty dostawy są uzależnione od wybranego sposobu dostawy i płatności.

Przedmiot zamówienia jest dostarczony za pośrednictwem Poczty Polskiej:

Przedpłata na konto - przesyłka priorytetowa -- 13,00 zł

Przedpłata na konto - przesyłka ekonomiczna -- 8,00 zł

Pobranie - przesyłka priorytetowa -- 25,00 zł

Pobranie - przesyłka ekonomiczna -- 20,00 zł

Wartość zamówienia powyżej 170 zł -- 0,00 zł

Wartość zamówienia powyżej 300 zł opcja za pobraniem -- 12,00 zł

 

Limity wagowe

Przesyłka pocztowa priorytetowa do 5,00 kg

Przesyłka pocztowa ekonomiczna do 2,00 kg

 

Sklep zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztami transportu zamówienia w przypadku nieudanej próby dostarczenia z winy Klienta: błędnego podania adresu, kodu pocztowego, nieodebrania przesyłki w terminie lub odmowy odbioru zamówionego produktu. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji przesyłek spowodowane działaniem lub zaniechaniem Poczty Polskiej. Zdania poprzedniego nie stosuje się do Konsumentów.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy lub brak dostawy z powodu podania przez Klienta nieprawidłowego, lub niepełnego adresu dostawy.

Klient ma prawo do anulowania transakcji bez podania przyczyny przed uzyskaniem potwierdzenia otrzymania przez Sklep złożonego zamówienia, lecz powinien niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Sklep telefonicznie (lub faksem) i e-mailem. Otrzymanie odpowiedzi na e-mail z informacją o potwierdzeniu i przyjęcia rezygnacji przez Sklep jest równorzędne z anulowaniem transakcji.

Wszystkie zamówienia są przygotowywane do wysyłki jedynie przez wykwalifikowany personel Sklepu.

W przypadku zamówień produktów w ilościach hurtowych (ilość powyżej 10 sztuk) należy wcześniej potwierdzić telefonicznie możliwość realizacji zamówienia.

Odbiór osobisty zamówień przez Klienta lub upoważnione osoby odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 16.00 /lub po wcześniejszym umówieniu/ pod adresem: Farma Ziołowa „Nagietek”; ul. Krakowska 41; 38-300 Gorlice. Każdorazowo otrzymując przesyłkę Klient powinien sprawdzić czy opakowanie nie jest uszkodzone i czy zawiera wszystkie zamówione produkty, zgodne z treścią zamówienia. O zaistniałych nieprawidłowościach Klient niezwłocznie powinien poinformować Sklep.

 

§6

Dostępne formy płatności

1. Przelew bankowy – przedpłata

2. Płatność elektroniczna e-przelewy (dla zamówień krajowych) – przedpłata

Nr konta i dane dla przelewów w PLN:

Bank BGŻ; nr konta: 05 2030 0045 1130 0000 1036 9770

W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia.

3. Płatność za pobraniem – dla przesyłek pocztowych i kurierskich.

4. Płatność gotówką bezpośrednio przy odbiorze zamówienia.

W celu przyspieszenia realizacji odbiorów osobistych polecamy wybór płatności przy odbiorze.

 

§7

Odstąpienie od umowy przez Klienta będącego Konsumentem

Klientowi będącemu konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia wydania towaru bez podania przyczyn poprzez złożenie oświadczenia na piśmie-formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

a) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@farma-nagietek.pl.

b) pisemnie na adres: Farma Ziołowa „Nagietek”; ul. Krakowska 41; 38-300 Gorlice

Konsument zwróci produkt w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Zwrotu produktu należy dokonywać na adres: Farma Ziołowa „Nagietek” ul. Krakowska 41; 38-300 Gorlice.

W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta, zwrot sprzedanego towaru następuje na koszt Konsumenta.   Sklep w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia produktu, przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania. Sklep nie zwraca Konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep.

Sklep poświadcza na piśmie zwrot produktu i zwraca zapłatę po potrąceniu kosztów.

 

§8

Reklamacje

 

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sklepu względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny.

Reklamacje mogą być przesyłane na przykład:

a) pocztą elektroniczną na adres: biuro@farma-nagietek.pl

b) listem poleconym na adres: Farma Ziołowa „Nagietek”; ul. Krakowska 41; 38-300 Gorlice

c) telefonicznie: 606656360/Wroński Krzysztof/ od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -20.00

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze niezgodności z umową. W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru przesyłką.

W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sklep, Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt (produkty) wraz z dowodem zakupu tego produktu (produktów) do Sklepu oraz z wypełnionym formularzem reklamacji produktu. . W przypadku zwrotu produktów należy odesłać je także z fakturą VAT (o ile była wystawiana).

Produkt należy wysłać przesyłką pocztową ekonomiczną na adres sklepu:

Farma Ziołowa „Nagietek” ul. Krakowska 41; 38-300 Gorlice

Sklep w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie jej załatwienia. ..

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji– Sklep niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Uprawnienia wyżej wskazane, przysługują również Klientowi w sytuacji, kiedy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. W tym celu Klient powinien sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie nosi ślady uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować zamówienia i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się ze Sklepem w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Sprawdzenie zamówienia przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych reklamacji Klienta dotyczącej uszkodzeń lub kradzieży w transporcie.

Zwroty pieniędzy za brakujące produkty, nadpłaty lub inne należności podlegające zwrotowi Klientom Sklepu są wypłacane przelewem na podane przez Klienta konto w Polsce.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, Klient otrzyma zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego produktu do Sklepu.

W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z informacją o niezasadności reklamacji.

 

 

 

§ 9

Ochrona danych osobowych

Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji umowy oraz może wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.

Klient podaje dane osobowe w sposób dobrowolny, z tym że odmowa ich podania może uniemożliwić realizację umowy w prawidłowy sposób.

Klient ma prawo dostępu do treści danych osobowych i ich poprawiania.

Klient ma prawo uzyskania informacji o celu, zakresie i sposobie przetwarzania danych osobowych, prawo wniesienia pisemnego umotywowanego żądania zaprzestania dalszego przetwarzania danych osobowych jak również sprzeciwu dotyczącego dalszego przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.

Administratorem bazy danych osobowych przekazywanych przez Klientów sklepu internetowego www.nagietki.pl w związku z zakupami jest Właściciel serwisu. Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, dlatego też mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę do Klienta zakupionych produktów.

 

§10

Własność intelektualna

Serwis www.nagietki.pl w całości oraz zamieszczone w nim treści (w szczególności słowne, graficzne i inne) objęte są prawami własności intelektualnej.

Wszelkie prawa własności intelektualnej, w tym w szczególności prawa autorskie oraz prawa do znaków towarowych przysługujące w odniesieniu do wszelkich tekstów, ilustracji i innych materiałów zawartych w serwisie stanowią własność właściciela serwisu.

 

§11

Postanowienia końcowe

Wszelkie uwagi dotyczące realizacji zamówień w www.nagietki.pl należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail:biuro@farma-nagietek.pl lub telefonicznie pod numer: 606656370

Zakazane jest umieszczanie na stronie internetowej Sklepu jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym lub naruszającym dobre obyczaje.

Niniejszy Regulamin nie wyłącza, nie ogranicza praw klientów wynikających z ustawy z 23 czerwca 1964 r. Kodeks cywilny oraz z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Wymagania techniczne:

Do dokonania zakupu w Sklepie, należy posiadać urządzenie, które umożliwia połączenie z Internetem i które posiada przeglądarkę internetową. Pełna funkcjonalność serwisu zapewniona jest dla takich urządzeń jak:

-komputer stacjonarny z monitorem LCD lub CRT

-laptop

-smartphon, tablet

Niniejszy regulamin wchodzi z życiem z dniem publikacji w serwisie www.nagietki.pl.

 

 

Właściciel Sklepu: Farma Ziołowa „Nagietek”